meh kacau natang nie~~

Saturday 2 April 2011

argghhh..

politik~politik~politik.. 
kenape ini sume ade.. semua orng ada pandangan sendiri.. 
tapi knpe politik skang suke sngt fitnah memfitnah..
susah2.. nak cakap parti mane skali pown boleh dikate an semua same jerk.. penuh ngan fitnah n rasuah..
 d dunia IT nie.. macam2 aku lihat.. tapi yang aku sedih kenapa melayu yang bergaduh.. 
aku tgk kaum lain xdew nak gaduh2 sal politik.. wlaupown diowg xsme parti...sedar laa ckit owg melayu kiter daa nak kene tindas.. 
aku bukan suka sangat campor hal politik tapi aku sedih tgk owg melayu bergaduh sama sendiri tgk an parti masing2...  aku sedih bila ad owg melayu sendiri nak hapus an ketuan melayu.. korang tahu ape 2 ketuan melayu.. law korang betul2 taw.. perlu kew kiter hapus kan??  
susah2 meh cnie aku bg rumus senang.

BN gaduh ngan PAS semua kerja PKR.. DAP ketawe terbahak2.. haha.. 
pada yang gila politik.. jgn marah atas statement aku.. 
aku budak2 lagi yang xtaw ape itu politik..  ini hanya pandangan aku.. haha.. 

No comments:

Post a Comment