meh kacau natang nie~~

Saturday 9 April 2011

fenomena~~

assalamualaikum.. 
kali nie entry ku berkisah fenomena seorang pelajar,student,etudiant,estudiante..
fenomena yang dimana bila tibanya waktu exam,peperiksaan.. 
baru laa nak bukak buku, terkial-kial nak tulis nota, nyebok nak bertanya kat semua orang ape yang masok time exam.. hah.. kan kelam kelibut..
tp aku.. sama jerk 2x5 dengan apa yang aku tulis nie..
tapi tue laa gak yang aku tak berapa nak faham.. 
asal time daa dekat ngan eaktu exam baw nak terkial kial study.. pecah otak nak sumbat sekali das jerk.. hahaha.. tapi tue laa hakikat budak0budak study cam aku nie.. 
waktu yang terluang dibuang bergitu saja ngan sukan,video game,tido(feveret nie),melepak2,
 berFB(aku xfhm nape orang suke giler brFB setiap hari).. 
ape pown xboleh..(jambu maharaja lawak) hahaha..
esok nak exam... tapi aku sempat lagi nak menulis kat blog nie.. hahaha.. pelikkan..
pape pown.. yang penting kiter kene study.. usaha itu penting.. tambahkan lah dengan doa.. 
jangan langsung tidak berusaha.. after dapat result nak marah asal result terok.. 2 cari nahas nama nyer..
pape pown.. doakan aku untuk exam kali nie yaa.. 

No comments:

Post a Comment